Celery- מימון המונים משלכם

מאת יום ראשון, אוגוסט 30, 2015 , , , , Permalink 0

בשנים האחרונות, עם עלייתן לגדולה של פלטפורמות מימון ההמונים המוכרות- קיקסטארטר ואינדיגוגו, ראינו גם פלטפורמות מקומיות כדוגמת מימונה והדסטארט. הרעיון פשוט- גייסו כסף בפלטפורמה הסגורה שלנו, התחייבו ללוח זמנים מסוים וקצר יחסית ושלמו לנו 5% מסך הכסף שגייסתם. על פניו דיל לא רע, בטח אם אין לכם דרך אחרת למכור מוצר, אבל מה אם יכולתם למכור את המוצר ולגייס כסף באתר שלכם, עם מיתוג ייחודי ושפה עיצובית שהיא רק שלכם? כנראה שהיה מי שחשב על זה קודם, והקים את שירות מימון ההמונים הפתוח- Celery. כן, סלרי.לא יודע למה, אולי כי זה הירק היחיד ששורף קלוריות כשאוכלים אותו.

מה זה הסלרי הזה? סלרי הוא פלטפורמה פתוחה של שירות תשלומים למכירת מוצר עתידי שאתם מפתחים כיום ורוצים לגייס כסף על מנת לייצר אותו או למנף אותו. כל שעליכם לעשות הוא להטמיע את עמוד התשלום בסוף תהליך הקניה שלכם, אבל יותר מזה, תוכלו לבנות תכנית הפניות של חבר מביא חבר (כל X מכירות שתביאו תקבלו הנחה או מוצר מתנה), לתמחר את המוצרים לפי כמה מוקדם הגולשים רכשו את המוצר, להתממשק עם אתרים חיצוניים והכי חשוב- כאב הראש של כל קמפיין כזה- מה עושים בסוף הקמפיין? סלרי יודע לאסוף את כל הכתובות של הרוכשים, לחייב אותם לפי עלויות משלוח שונות ולסדר לכם את החיים, לדעת איזה כרטיס אשראי נדחה וכו’.

אז אחרי שהשתחררתם מכבלי האתרים הגדולים, אתם משלמים רק 2% עמלה על הסכום שגייסתם, אין לכם הגבלה של זמן או של עיצוב, אתם לא תלויים בפלטפורמה חיצונית ובאתר צד שלישי שיידע לקדם את הפרוייקט שלכם, כי אם אתם לא תביאו את התנועה לעמוד קיקסטארטר שלכם, כנראה שאף אחד לא יביא, אז למה לא לעשות את זה באתר שהוא שלכם וזהו?

סלרי הוא בעצם הדור הבא של מימון ההמונים, ויש להם סרטון שחובה לראות, שמסביר מה היה עד עכשיו ואיך זה נראה באמת. מומלץ מאוד לראות אותו (בעיקר כי הוא מצחיק)

מקווה שבפעם הבאה שתרצו למכור מוצר, תחשבו פעמיים איפה ליצור את הקמפיין שלכם.

0

No Comments Yet.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *